måndag 13 maj 2024


Sådär nu är andra tunneln på plats och igår och idag
har spenderats med att plantera ut alla tomater och 
svågens chili.
Det där med avstånd mellan plantorna har jag verkligen
försökt att hålla i år.



Jag var så nöjd tills jag kom på resten av 
odlingen som stod i salongen. kul.
Tur att vi har ytterligare en tunnel då.
Men det känns ganska tungt nu att rigga 
en till stor odling.


Så den stora frågan hur man ska fästa och hoppas att
tunneln inte blåser bort samt slippa gräva ner plasten för
att kunna ha den till nästa säsong.Vad gör man ?
Nu har jag den enorma fördelen att ha en väldans
massa mikrofonhållare coh bara "ligger" här och där.
Dom passar toppen att hålla fast plasten,
sony och JBL s mikrofon hålare är dom bästa helt klart.




Sen har jag dragit in plasten längst ner och satt på flera 
mikrofonhållare och så får vi hoppas på det bästa.
Imorgon ska jag leta reda på flera till den andra tunneln.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar